MAINOSVIDEOITA

MATKAN VARRELTA

Olemme vuosien aikana tuottaneet jo yli tuhat mainosvideota asiakkaillemme. Asiakkaamme koostuvat pienistä yrityksistä ja kansainvälisistä organisaatioista. Tuotantojen vaihtelevat yhden henkilön kuvaajasta kymmenen hengen kuvausryhmään. Oli kyseessä sitten yritysvideo, tuotevideo, palveluvideo, rekryvideo tai vaikka tapahtuman koostevideo, niin haluamme aina luoda uuden tavan kertoa siitä yrityksen kohderyhmälle. Lisää mainosvideoita löydät palvelut – sivulta.

Henkilötarina

Aalto Yliopisto

Aalto Yliopistolla oli haasteena miten esitellä eri tieteenalojen professoreita oppilailleen. Videosarja luotiin tukemaan muuta viestintää kertomalla lyhyen henkilötarinan kautta professoreiden taustoista ja heidän kiinnostuksestaan opettamaansa alaan. Lue tästä case study ja katso videosarjan muut videot.

Kortteli mainosvideo

Kauppakeskus Kamppi

Kampin kauppakeskus halusi kertoa uudella ja kiinnostavalla tavalla Kortteli ravintolapalveluiden toiminnasta. Lopulliseksi ideaksi valikoitui perinteisen palveluiden näyttämisen sijaan komediaan suuntautuva mainosvideo. Lue tästä case study.

Idolien henkilövideot

Danske Bank

Danske Bank järjesti juhlavuosiensa kunniaksi tapahtuman, missä esiintyi eri artisteja. Jokaisesta esiintyjästä tuotettiin lyhyt henkilökuvaus, missä artistit itse kertoivat lyhyesti itsestään ja matkastaan musiikin maailmaan. Lue tästä case study ja katso muut videosarjan videot.

Mainosvideo – Autot elämäsi matkalle

Autokeskus

Kesä on autokauppojen sesonkia ja Autokeskus halusi luoda muistettavan mainosvideon, mihin katsoja pystyi samaistumaan. Mainosvideo rakennettiin kolmen eri tarinan päälle, joita käytettiin erillisinä mainoksinaan sosiaalisessa mediassa sekä yhdeksi kokonaiseksi mainoksessi TV-mainontaa varten. Lue tästä case study.

Ikuisuus.fi kampanjan mainosvideo

Alma Media

Alma Media loi äitienpäivän aikaan ikuisuus.fi sivuston, missä henkilö pystyi jättämään muistokirjoituksen. Mainosvideolla haluttiin kertoa sivustosta henkilökohtaisella tavalla niille, jotka ovat henkilökohtaisesti joutuneet kohtaamaan läheisen menetyksen. Lue tästä case study.

Esimieskompassi – tuotevideo

Mehiläinen

Mehiläinen lanseerasi uuden palvelun yritysasiakkailleen. Mainosvideon tarkoitus oli kertoa palvelun hyödyistä lyhyellä mainosvideolla. Videota käytetään heidän myynnin tukena ja sosiaalisen median kanavissa. Lue tästä case study.

MAINOSVIDEOITA MATKAN VARRELTA

Olemme vuosien aikana tuottaneet jo yli tuhat mainosvideota asiakkaillemme. Asiakkaamme koostuvat pienistä yrityksistä ja kansainvälisistä organisaatioista. Tuotantojen vaihtelevat yhden henkilön kuvaajasta kymmenen hengen kuvausryhmään. Oli kyseessä sitten yritysvideo, tuotevideo, palveluvideo, rekryvideo tai vaikka tapahtuman koostevideo, niin haluamme aina luoda uuden tavan kertoa siitä yrityksen kohderyhmälle. Lisää mainosvideoita löydät palvelut – sivulta.

Henkilötarina

Aalto Yliopisto

Aalto Yliopistolla oli haasteena miten esitellä eri tieteenalojen professoreita oppilailleen. Videosarja luotiin tukemaan muuta viestintää kertomalla lyhyen henkilötarinan kautta professoreiden taustoista ja heidän kiinnostuksestaan opettamaansa alaan. Lue tästä case study ja katso videosarjan muut videot.

Kortteli mainosvideo

Kauppakeskus Kamppi

Kampin kauppakeskus halusi kertoa uudella ja kiinnostavalla tavalla Kortteli ravintolapalveluiden toiminnasta. Lopulliseksi ideaksi valikoitui perinteisen palveluiden näyttämisen sijaan komediaan suuntautuva mainosvideo. Lue tästä case study.

Idolien henkilövideot

Danske Bank

Danske Bank järjesti juhlavuosiensa kunniaksi tapahtuman, missä esiintyi eri artisteja. Jokaisesta esiintyjästä tuotettiin lyhyt henkilökuvaus, missä artistit itse kertoivat lyhyesti itsestään ja matkastaan musiikin maailmaan. Lue tästä case study ja katso muut videosarjan videot.

TV-mainos

Autokeskus

Kesä on autokauppojen sesonkia ja Autokeskus halusi luoda muistettavan mainosvideon, mihin katsoja pystyi samaistumaan. Mainosvideo rakennettiin kolmen eri tarinan päälle, joita käytettiin erillisinä mainoksinaan sosiaalisessa mediassa sekä yhdeksi kokonaiseksi mainoksessi TV-mainontaa varten. Lue tästä case study.

Ikuisuus.fi kampanjan mainosvideo

Alma Media

Alma Media loi äitienpäivän aikaan ikuisuus.fi sivuston, missä henkilö pystyi jättämään muistokirjoituksen. Mainosvideolla haluttiin kertoa sivustosta henkilökohtaisella tavalla niille, jotka ovat henkilökohtaisesti joutuneet kohtaamaan läheisen menetyksen. Lue tästä case study.

Esimieskompassi – tuotevideo

Mehiläinen

Mehiläinen lanseerasi uuden palvelun yritysasiakkailleen. Mainosvideon tarkoitus oli kertoa palvelun hyödyistä lyhyellä mainosvideolla. Videota käytetään heidän myynnin tukena ja sosiaalisen median kanavissa. Lue tästä case study.

Kun tarvitset apua, olemme täällä auttamassa

OTA YHTEYTTÄ