Luo ilmiö tapahtumasi ulkopuolelle

Miksi livestriimata?

Onko tuotantosi ainutkertainen ja haluat ulkopuoliset osallistumaan keskusteluun tapahtuman aikana? Tällöin suosittelemme ehdottomasti livestriimausta.

Livestriimauksen avulla yritys voi luoda tapahtuman, joka elää myös seinien ulkopuolella. Samalla katsojat saavat tunteen, että ovat osa tapahtumaa.

Kaikki materiaali jää talteen itse tapahtuman jälkeen ja yritys voi jakaa niitä kävijöilleen ja niille, jotka eivät päässeet paikalle. Tämä tallenne toimii hyvin myös seuraavan tapahtuman ennakkomarkkinoinnissa.

Missä livestriimaus toimii?

Livestriimaus toimii hyvin seuraavissa tarkoituksissa:

1. Uuden tuotteen tai palvelun julkaisu
2. Uuden kampanjan julkaisu
3. Kiinnostuksen luominen uusien asiakkaiden keskuudessa
4. Jatkuvan viestinnän keinona (VLOG)
5. Tapahtuman ennakko ja jälkimarkkinoinnissa