Case Study: Nysse ja Ratikka

Tampereen Ratikka valmistuu kovaa vauhtia ja kulkuyhteydet ympäri Tamperetta kehittyvät. Ratikan liikennöintiin tulo lähenee ja näin ollen Tampereen Joukkoliikenne halusi kutsua Ratikan osaksi Nysse -perhettä. Tälle päätimmekin yhteistyössä Nyssen ja Booming Strategies & Marketingin kanssa luoda tervetulotoivotuksen videon muodossa, joka kuvastaa Nyssen, Ratikan ja VR:än lähiliikenteen saumatonta yhteistyötä. 

Videon tehtävänä oli kuvastaa Nyssen monimuotoisuutta ja miten jokainen perheenjäsen otetaan avosylin vastaan. Nysse toivottaa kaikki Tamperelaiset matkalleen, oli kulkuvälineenä sitten linja-auto, ratikka tai juna. 

Tämä kuvaus sisälsi useamman kuvauspäivän ja erilaisia kohtauksia varten vaati useita malleja. Kyseessä oli siis melko laaja tuotanto useiden kuvauspaikkojen kanssa. Saimme jopa oman bussimme käyttöön päiväksi kuvauksia varten! 

Mahtavat mallimme saivat viestittyä mielestämme hyvin Nysseperheen monimuotoisuutta ja yhteenkuuluvuutta.

Video toimii myös osana Nyssen uudistettua brändiä ja näin ollen tarkka suunnittelu asiakkaan kanssa viden ulkonäöstä oli olennaista.

Tuotanto:

Nysse

Booming Strategies & Marketing

Pioneeri Production

Jos nämä aiheet kiinnostaa, tilaa uutiskirjeemme: